onsdag 2 januari 2013

Samma foton olika layouter

Här kommer två layouter som jag och min 10 åriga dotter gjort! Vi har utgått ifrån likadana kort. Så roligt att se hur det kan bli när två personer får likadana kort att utgå ifrån men resultatet blir så olika ändå.

**************
Here are two layouts that I and my 10 year old daughter has done! We have assumed the same card. So fun to see how it can be when two people have identical cards to start with but the result is so different anyway.

Josefins layout!
Till layouten har hon anvämt sig av följande material / To the layout she have used the following materials:
Mönsterpapper / Pattern paper: Bacic Grey Konnichiwa Jasmine tea
Cardstock: Bazzill
Chalk: Rouge
COPIC: E31, BG93, E35, G82, E53, R85, RV02, BG01,B00, E59 och R11.
Glimmer Mist: Riptide
Blommor / Flower: Prima
Stämpel /Stamp: Penny Black - Bunny friends 1927K








Min layout! / My layout!

Till layouten har jag anvämt mig av följande material / To the layout I have used the following materials:
Mönsterpapper  Pattern paper: Graphi 45 Little Darlings Collection Heaven Sent
Cardstock: Bazzill
ColorBox: Dusty Plum
Versa Color: Sage
COPIC: W5, E33, R11, W1, E21, C1, B60, E15, G21, Y17, BG93, E35, E31, E 59, RV02 och YG11.
Glimmer Mist: Olive Vine
Blommor / Flower: Prima och Petaloo
Stämpel / Stamp: Penny Black - Bunny friends 1927K




// Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar