lördag 22 september 2012

Kort till svärmor!

I somras fyllde svärmor år, såsom alla år. Jag har ju världens bästa svärmor. Efter min mamma är hon en av de finaste kvinnorna jag känner. En kämpe utan dess like....hoppas mina barn ärvt om så en liten ynka av hennes kämparglöd för då kommer de att gå långt!

This summer when my mother in law had here birthday I made her a card. My mother i law is the best! She is (after my mother) one of the most wonderful women I know. She´s a real fighter. If my kids get a little bit of here spirit they will get far in their lifes!

Min svärmors stora intresse är blommor och trädgård. När jag hittade denna stämpel så visste jag precis vem den skulle användas till.

One of the things she loves is gardening! So when i found this lovely little stamp she fell into my mind directly.

Stämpeln är från Penny Johnson "Little Tobi watering the rose" och är en clear stamp av helt underbar kvalité. Så himla lättstämplad. Har inte misslyckats en enda gång.

I´ts a clearstamp from Penny Johnson, called "Little Tobi watering roses". The quality of the stamp i great. It´s almost impossible to not succeed stamping. I´ve haven´t yet.

Cardstock; Core´dinations Essentials "Ponsietta", Simple stories "100 Days of summer"
Decorations; Simple Stories Element stickers, flowers from my own "hidings" Prima Alphabet.  

//Kasia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar