onsdag 22 augusti 2012

Flyttkort


Hej på er.
Känner du någon som har flyttat nyligen? En student som ska plugga på annan ort, eller kanske någon annan som behöver en liten uppmuntran bland alla flyttkartonger. Detta fina papper tyckte jag var så läckert och ville därför även visa baksidan av pappret. Jag vek ner det och satte en brad så att man ser det. 
En nyckel hittade jag i mina gömmor och tyckte att den passade bra i temat. Glittret som jag satt på blommorna är otroligt häftigt, det "ändrar" färg beroende på vad du sätter limmet någonstans. Använder det väldigt mycket. 
Papper: Corédinatons-French Roast samt BonBon, Best Creations- Forever More FM006
Band: Offray samt MyArts
Blommor: Kaiser
Chalk: Cheastnut Roan
Glitterlim: Stickles-Stardust
/Carina
************************************************************************
Hi all.
Do you know anyone who has moved recently? A student who will start school at another location, or maybe someone else who needs a little encouragement among all the boxes. This fine paper I thought that was so delicious, and would therefore I also show the back of the paper. I turned it down and put a brad so that you see it.
I found a key in my stash and thought it was a good fit in the theme. The glitterglue that I've put on the flowers are incredibly cool, the "change" color depending on what you put glue anywhere. I used there a lot.
Paper: Corédinatons-French Roast and BonBon, Best Creations-Forevermore FM006
Ribbon: Offray and MyArts
Flowers: Kaiser
Chalk: Cheastnut Roan
Glitterglue: Stickles-Stardust
/ Carina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar